Welcome To my blog about "The Girls Next Door"!


We Call it a Fantasy, They Call it Life







Holly Madison

To me Holly is the more Classy one, with long dresses..Not so much make up..
She's like Hollywood- Barbie


Svenska: För mig är Holly den ordentliga och har en mer klassisk look...Hon är Hollywood- Barbie




Bridget Marquardt



Bridget is a fun girl who always looked themed, she loves dressing up..Just like I do=)...
She's a lot of fun..And I'm very impressed by her intrest in school..She seems to be a very smart girl...Who shows that even a smart girl who likes school can be a playboy girl..
I really like her..'cause she is a very hard working girl, who really works hard to reach her goals and dreams in life...
She Knows what she wants and she knows how to get there...

Svenska: Bridget är en väldigt rolig tjej som älskar att klä sig efter temat, som Halloween, 4th July...Ja, alla möjliga evenemang också för den delen...Hon gillar att klä upp sig helt enkelt...Precis som jag...
Jag är väldigt imponerad av hennes intresse för skolan...Hon verkar vara en väldigt smart tjej som vet vad hon vill och vet vad hon ska göra för att nå dit..
Hon visar även att en smart tjej som gillar skolan kan också va en palyboy brud...
Jag gillar verkligen henne...Hon jobbar hårt för att nå sina mål och drömmar i livet...




              

Kendra Wilkinson

Yes, this Biatch I adore...K-Dub and I speak the same language so she knows that I don't really think she's a bitch haha...
Kendra is the girl that I can relate to the most...Maybay 'cause we are about the same age and that I'm a tomboy too..That likes really skimpy outfits and hiphop as well...
She is a tomboy who looks like barbie...
I really like her style and her attitude in life..
She is a lot of fun...And I love her like a homie...

Svenska: Ja, den här bruden avgudar jag...
Hon är den jag kan relatera till mest..Kanske för att vi är ungefär lika gamla och att jag är en pojkflicka också..
Som gillar små outfits/kläder och hiphop..
Jag gillar hennes stil och attityd i livet...
Hon är en tjej med mycket humor---Och jag älskar henne som en homie(slang för kompis)



This blog is about these 3 lovely ladies...Their life as Hefs 3 girlfriends and their life today...
I'll take you back from the start...
Videos, stories, News, fact and lots of pictures...
I hope you all will enjoy it...
Please comment if you want too...Thank U..
Please let me know if there's something you want to know and want me to write about...

Svenska: Den här bloggen handlar om dessa 3 vackra tjejer..
Deras liv som Hefs flickvänner och deras liv idag...
Jag kommer ta med er från allra första början...

Videos, nyheter, fakta, massa bilder och berättelser/historier

Jag hoppas att ni kommer gilla bloggen... och kommentera massor..Tack =D

Kom gärna med förslag om det är något ni vill veta...

Och till er svenska läsare..Kollar gärna min blogg
www.alexiia.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar holly :)

2009-07-05 @ 16:52:31
URL: http://alexiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0