Kendra= Born 2 Be a Stripper??

Well, she seems to have it in her blood


Kendra är sjukt duktig på booty dance och är även väldigt talangfull när det kommer till "pole dancing"...
Önskar jag var lika begåvad...men antar att det krävs mycket träning helt enkelt=)...

I sitt nya hem, som är VÄLDIGT mycket Kendra..har hon satt upp en strippstång i vardagsrummet..Haha...Kan det bli mer Kendra elr??=).... Och hennes man hade en speciell reaktion på det hela , tyckte jag när jag såg liten snutt av hennes show on E!...Han såg rätt chockad och inte så glad som jag trodde att han skulle bli..Trodde han skulle bli överlycklig hehe...

Jag ska med ha en strippstång i mitt hem..den dagen jag flyttar till ett hus elr större lägenhet...

Enligt Kendra så har hon skaffat stången för att den ger grym träning...Men säger hon hela sanningen??Hehe...Kanske är lite av både och....

Den lär användas flitigt iallafall...=)

Kendra är väldigt nöjd med resultatet efter att ha tränat på sin stång hemma i vardagsrummet...Så nöjd att hon har producerat en egen träningsvideo och en strippstångs kollektion..."Sport Poles"


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0